Oprava pneumatik
Tvrdokovové technické frézy na opravu radiálních i diagonálních pneumatik. Vhodné na pneumatiky osobních vozů, nákladních vozů i zemědělských strojů. Speciálně upravená geometrie břitu fréz umožňuje čisté a snadné odfrézování materiálu v okolí defektu za účelem opravy.
Postup opravy pneumatiky:
Nejprve je nutno určit rozsah poškození pneumatiky. Např. nasazením šídla zevnitř pneumatiky směrem ven určíme směr a velikost díry.Díra je následně očištěna a opracována technickou frézou nejprve zevnitř pneumatiky ven a poté zvenku směrem dovnitř pneumatiky.Během nasazení technické frézy je nutná velká opatrnost, aby nedocházelo ke zbytečnému zvětšování díry, a zároveň aby nebyla poškozena vnitřní struktura (např. kordové vložky resp. radiální kostra) pneumatiky. V případě dalšího zjištěného poškození pneumatiky, např. přítomnosti koroze či vyboulení je nutná další inspekce a oprava pomocí prefabrikovaných opravných elementů.
Výhody technických fréz na opravu pneumatik:
- Díky vodicím přípravkům je možná plná kontrola frézy při frézování konvexních povrchů.
- Díky kuželovému tvaru frézy je možno zvětšit/opracovat díru v pneumatice až do průmeru stopky frézy.
- Upravená geometrie drážek na odvod třísek zajišťuje efektivní frézování gumy i ocelových částí pneumatiky.
- Stálá a vysoká jakost fréz je zajištěna vysoce automatizovanou CNC-výrobou.
- Řada nabízených průměrů fréz umožňuje přípravu pro použití běžných opravných (těsnících) sad.
Řada technických fréz na pneumatiky
Značení | Průměr [mm] | Aktivní šířka [mm] | Průměr stopky [mm] | Celková délka [mm] | Pájené | Monolitní |
TR30325-8-50 O/A | 3,0 | 25,0 | 3,0 | 50,0 | x | |
TR604530-5-90 O/A | 4,5 | 30,0 | 6,0 | 90,0 | x | |
TR60636-6-65 O/A | 6,0 | 36,0 | 6,0 | 65,0 | x | |
TR60650-6-80 O/A | 6,0 | 50,0 | 6,0 | 80,0 | x | |
TR80850-6-110 O/A | 8,0 | 50,0 | 8,0 | 110,0 | x | |
TR101050-6-110 O/A | 10,0 | 60,0 | 10,0 | 110,0 | x |